Laguntza 24 orduz
Hiru ekintzatan oinarritzen dugu bezeroekin eta erabiltzaileekin eraikitzen dugun konfiantza-harremana: entzutea, bertara joatea eta arazoa ebaztea.
- Bi norabidetako etengabeko komunikazioa igogailuko kabinarekin.
- Zazpi hizkuntzatako arreta-plataforma eleaniztuna.
- Erantzun-denbora onenak betetzeko bermea.
Gure zerbitzua
urratsez urrats
Ikusi zer urrats egin behar dituzun zure gorabehera ebatz dezagun.
01
Jarri harremanetan Orona Contact Center-ekin, eta lagunduko dizugu.
02
Gure teknikarietako bat bidaliko dugu zure etxera igogailua berrikus dezan.
03
Teknikariak igogailua berrikusi egingo du eta erabiltzeko moduan jarriko du berriro.
Zurekin konektatuta gaude Oronako muinetik
24 ordu, gelditu gabe
Egoitza korporatiboan dago gure Orona Contact Center, Berrikuntza Zentroaren ondoan, zugandik gertu egotea baita guretzat garrantzitsuena.
Pertsona kualifikatuz osatuta dago Orona Contact Center, eta behar handiena duzun uneetan laguntzeko gai dira.
Zure ongizatea da haien helburua. Horregatik, azaltzen diezun edozein gorabehera erantzun-denbora onenarekin ebazteko trebakuntza eta tresnak dituzte.
Gainera, zuk nahi duzun hizkuntzan hitz egingo dugu zurekin, eleaniztunak baikara eta 7 hizkuntza menderatzen baititugu.
Contact Center gure egoitza korporatiboaren, Orona Ideo-ren, barruan dago.
Informazio guztia zure esku
Oronaren igogailu berriek gure IoT (Gauzen Internet) plataformara konektatzeko gaitasuna dute, eta datuak ematen dituzte, 24 ordu eta 7 egun astean.
Sartu Oronaren bezeroen atarian, zure instalazioaren egoera zehatza ezagutzeko.
Eskatu informazio gehiago
Bidali mezua